تبلیغات در تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام می تواند به رونق کسب و کار شما و افزایش فروش منجر شود. با راه اندازی کانال در تلگرام جهت پربازدید کردن کانال و افزایش ممبر می توانید از تبلیغات در تلگرام به صورت تبلیغات کلیکی یا بازدیدی استفاده نمایید.

تبلیغات کانال در تلگرام

اگر شما هم بعد از ساخت کانال در تلگرام , به فکر جذب مشتری جدید و تبلیغات در تلگرام هستید پیشنهاد می کنم این مطالب را به طور کامل و دقیق مطالعه کنید.

با افزایش تعداد کانال های تلگرام , رقابت میان مدیران کانال های تلگرام جهت افزایش ممبر تلگرام و جذب ممبر هر روز بیشتر شد به طوری که مدیران تلگرامی حاضر شدند جهت افزایش کسب درآمد از کانال تلگرام و گرفتن تبلیغ در کانال خود به فکر استفاده ازتصاویر غیراخلاقی جهت جذب کاربران تلگرام و خرید ممبرفیک (تقلبی) باشند . 

با گسترش روش های افزایش ممبرکانال تلگرام  دیگر تشخیص اعضای واقعی و فعال کانال از فیک به این راحتی امکان پذیر نیست و در این بین ممکن هست شما فریب یکی از این کانال ها را بخورید و با سفارش تبلیغات در کانال تلگرام  هیچ بازخوردی را دریافت نکنید

 

تبلیغات در کانال های پربازدید تلگرام

در مقاله قبلی سایت تلگرام پی سی به معرفی پربازدیدترین کانال های تلگرام  و دلایل رشد این کانال پرداختیم , اگر شما کانال های پربازدید را برای تبلیغات در تلگرام انتخاب کرده باشید باید کانال های که با مضوع کانال شما مرتبط هستند را انتخاب کنید مثلا اگر کانال شما کانال مد و زیبایی هست می توانید جهت تبلیغ از کانال های آشپزی و کانال های آرایشگاه های زنانه استفاده نمایید. با مراجعه به لیست کانال های تلگرام می توانید به راحتی موضوع مرتبط به کانال خود را انتخاب کنید. 

هزینه تبلیغات در اینستاگرام

 

تبلیغات در اینستاگرام ارزان ترین نوع تبلیغات اینترنتی می باشد البته اگر تبلیغات هدفمند و موثر نیاز دارید پیشنهاد آژانس دیجیتال مارکتینگ 98 ، تبلیغات در گوگل می باشد . هزینه تبلیغ در اینستاگرام با توجه به نحوه تبلیغات متفاوت است به طور کلی تبلیغات در اینستاگرام در دو حالت کلی قابل انجام است تبلیغات گسترده در اینستاگرام و تبلیغات هدفمند در اینستاگرام . در ادامه آموزش تبلیغات در اینستاگرام با مارکتینگ 98 همراه باشید.