اصطلاحات اینستاگرام جهت آنالیز و تحلیل آماری بیزنیس پروفایل ها و فهمیدن معنی followed by ، معنی engagement , Reach , تگ کردن ، جهت قرار گرفتن در اکسپلورر اینستاگرام و کسب درآمد از آن بسیار مفید هست در ادامه با آموزش اصطلاحات اینستایی با مارکتینگ 98 همراه باشید
معنی followed by در اینستاگرام
وقتی در اینستاگرام «followed by» را میبینید، به این معنی است که شخصی که دنبال میکنید اکانتی را که فالو کردید آن شخص هم قبلا این پیج فالو کرده است.
بک دادن یعنی چی
معنی بک دادن یا فالو بک اینکه شخصی شما را فالو می کند و شما هم پیج اینستاگرام یا روبیکا او را فالو می کنید در واقع فالو بک یا به انگلیسی میشه follow back میشه که به اصطلاح بک دادن گفته می شود.
معنی دارک در اینستا
کلمه دارک Dark یعنی رنگ تیره پررنگ و معنی دارک در اینستا یعنی رنگ تم اینستاگرام در حالت تیره یا شب و Dark Mode است که فعال کردن آن برا محافظت از چشم در شب ضروری است.
معنی ریپلای در اینستا
ریپلای به معنی پاسخ متقابل در اینستا است. قابلیت ریپلای می تواند در کامنت یا دایرکت و یا در استوری باشد reply مستقیم به پیام شخص پاسخ می دهد و او متوجه این مورد خواهد شد
معنی کل اصطلاحات اینستاگرام از انگلیسی به فارسی را بخوانید
بهترین روش افزایش فالوور واقعی و ایرانی در اینستاگرام
فید در اینستاگرام (Feed)
اولین صفحهای که هنگام ورود به اینستاگرام آن را میبینید فید نام دارد. به این بخش صفحه home یا خانه نیز میگویند. در این صفحه جدیدترین استوری و پستهای فالوینگ هایتان را میبینید.
پیج یا اکانت اینستاگرام (page)
به حساب کاربری که ایجاد کرده اید پیج میگویند. همچنین پروفایل نیز گفته میشود. بعد از باز کردن اپلیکیشن اینستاگرام آخرین تب شما پروفایل شما را نشان میدهد. برای دیدن پیج دیگر افراد کافیست بعد از جستجوی آنها روی آیدی آنها کلیک کنید تا به پیج آنها بروید.
بیو (Bio)
متن معرفی هر پیج که در زیر عکس پروفایل قرار دارد بیو نام دارد. در این قسمت علاوه بر متن میتوانید از استیکرها نیز استفاده کنید. همچنین میتوانید در صورت داشتن وبسایت آدرس آن را در این قسمت وارد کنید.
عکس پروفایل (Profile pic)
قاب دایره ای شکل در بالای صفحه پروفایل که میتوانید عکس یا لوگوی خود را در آن قسمت برای شناسایی شما وارد کنید.
یوزرنیم (Username)
یوزرنیم یا نام کاربری اسم منحصر به فردی است که شما برای خود انتخاب میکنید تا دیگران با استفاده از آن شما را پیدا کنند.
پست (post)
هر عکس یا ویدیوی که شما به اینستاگرام آپلود میکنید یک پست محسوب میشود. تمام پستهای شما در صفحۀ پروفایلتان نمایش داده میشود و پست افرادی که شما آنها را فالو کرده اید در فید شما قابل مشاهده است. تعداد پست هایی که شما منتشر کرده اید در صفحه پروفایل شما قابل مشاهده است.
در مورد نحوه ارسال پست در اینستاگرام از طریق کامپیوتر بیشتر بخوانید
کپشن (caption)
در اینستاگرام نیز به نوشتهای که در زیر پست نوشته میشود کپشن میگویند. کپشن های نوشته شده در اینستاگرام معمولا یک بیت شعر یا یک متن دلنوشته یا …. میباشد. یا اگر پست شما آگهی میباشد اطلاعات تماس و آدرس و …. نوشته میشود. در کپشن میتوانید از هشتگ ها برای پیدا شدن پست تان توسط دیگران استفاده کنید.
شیر کردن (Share)
شیر کردن به معنی “به اشتراک گذاشتن” است. زمانیکه که شما پست یک کاربری را پسندید میتوانید آن را با دوستان خود به اشتراک بزارید.
فالو (follow)
فالو به معنی “دنبال کردن” است. زمانی از این اصطلاح استفاده میشود که شما یک نفر را دنبال کنید برای این کار به پروفایل کاربر هدف میرویم و دکمه فالو را میزنیم. با این کار شما پست هایی که کاربر منتشر میکند را در فید خود میبینید همچنین میتوانید ببینید که این کاربر چه کسانی را لایک میکند و چه کامنت هایی را میگذارد.
فالوور اینستاگرام (follower)
فالور به معنی “دنبال کننده یا تعقیب کننده” است. هنگامی که افراد پیج شما را دنبال یا فالو میکنند، به جمع فالورهای پیج شما اضافه میشوند. در مقابل اگر شما پیج فردی را فالو (دنبال) کنید، شما به فالورهای پیج طرف میپیوندید. برای دیدن تعداد فالورهایتان به تب پروفایل خود مراجعه کنید.
افزایش فالوور و لایک اینستاگرام با ارزان ترین پنل فالوور اینستاگرام بیشتر بخوانید
فالوینگ (Following)
فالوینگ به معنی “پیروی یا تقلید” است. در اصطلاح یعنی چه تعداد افراد توسط شما دنبال میشود. وقتی شما دیگران را فالو میکنید، در قسمت فالویینگ (following) میتوانید آنها را مشاهده کنید.
فالوبک (Follow Back)
فالوبک به “بازگشت فالو” است. اگر کاربر یک کاربر دو را فالو کند و کاربر دوم نیز در پاسخ او را فالو کند عمل فالوبک انجام شده است.
آنفالو (unfollow)
اگر شما از دنبال کردن یک فرد خسته شدید میتوانید او را آنفالو کنید. برای این کار روی دکمه آنفالو که به جای فالو ظاهر شده است کلیک کنید.
بلاک (Block)
در صورتیکه بخواهید دسترسی یک نفر را به پیج تان اعم از فالو شما یا دیدن لایک های شما و … به راحتی میتوانید او را بلاک کنید.
ریپورت Report
زمانی که شخصی برای شما مزاحمت ایجاد کند و یا پست هایی دارد که متضاد قوانین اینستاگرام مانند مطالب توهین کننده به ادیان و افراد، مطالب تروریستی، مطالب جنسی و …. است میتوانید او را ریپورت کنید. با ریپورت کردن یک کاربر ، شما به اینستاگرام اخطاری میدهید که این شخص فعالیت غیرمجاز دارد. زمانی که تعداد ریپورتهای یک کاربر زیاد شود، اینستاگرام آن پیج را میبندد.
کا (k)
اینستاگرام برای ساده کردن اعداد بزرگ از k (به معنی کیلو) استفاده میکند.هر کا برابر 1000 میباشد. پس اگر بینید که پیجی 10k فالور دارد به این معن است که10/000 نفر او را فالو کردهاند. همچنین اینستاگرام در رقم های بالا از m نیز استفاده میکند که به معنی میلیون است. معمولا پیج سلبریتی ها این نماد را داردند.
لایک (Like)
لایک به معنای “علاقه داشتن” است. در اینستاگرام به این معناست که شما از پست یک کاربر خوشتان آمده است و میخواهید این توجه را نشان دهید. در این حالت از لایک استفاده میکنیم. برای این کار روی پست مورد نظر دوبار کلیک میکنیم. تعداد زیاد لایک یک پست به معنی مورد پسند بودن آن پست است. همچنین شما میتوانید کامنت دیگران را نیز لایک کنید. شما با مراجعه به بخش نوتیفیکیشن یا بخش لایک های یک پست میتوانید ببینید که چه کسی پست شما را لایک کرده است.
آنلایک (unlike)
اگر پست یا کامنتی را لایک کردید و به هر دلیلی پشیمان شدید میتوانید آنرا آنلایک کنید. برای اینکار روی قلب زیر پست مورد نظر کلیک کنید.
کامنت (Comment)
کامنت به معنی “اظهار نظر کردن” است. یکی از قابلیت های اینستاگرام امکان نظر دادن به پست های دیگران است. برای این کار روی آیکون مشخص شده بزنید و نظر خود را وارد کنید. همچنین میتوانید نظرات دیگران را بخوانید و به آنها جواب دهید یا به زبان اینستاگرامی کامنت دیگران را reply کنید.
خاموش کردن کامنت (Turn off commenting )
اگر این گزینه را در یک پست فعال کنید افراد دیگر نمیتوانند زیر پست شما کامنت بنویسند. البته میتوانید به صورت کلی کامنت ها را ببندید. این امکان راه خوبی برای جلوگیری از فحاشی در پیج شما محسوب میشود.
نوتیفیکیشن (Notification)
نوتیفیکیشن به معنی “اطلاع رسانی ” است. در اینستاگرام این اصطلاح به فعالیتهایی که دیگران در مورد پیج و پستهای شما انجام داده اند گفته میشود. مثلا زمانیکه پست از شما را لایک میکنند، یا زیر پست شما کامنت میگذارند به صورت هشدار به شما اطلاع رسانی میشود. برای دیدن نوتفیکیشن های خود به سومین تب اپلیکیشن مراجعه کنید.
در مورد ارسال تبلیغات نوتیفیکیشن بیشتر بخوانید
روشن / خاموش کردن نوتیفیکیشن (Turn on/off notifications)
با روشن و خاموش کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام میتوانید انتخاب کنید که از رفتار فالور هایتان مطلع شوید یا نه.
منشن (Mention)
منشن به معنی “اشاره کردن و نام بردن” است. اگر در اینستاگرام پستی را متشر میکنید که در آن افراد دیگر حضور دارند و شما مایل هستید که به آنها هم اشاره کنید مثل عکس های دوره همی دوستانه که میخواهید به دوستان خود اشاره کنید از این قابلیت استفاده میکنید. همچنین برای آگاه سازی افراد از چیزی، نیز از این قابلیت استفاده میشود. مثلا شما یک پستی را میپسندید و میخواهید دوست شما نیز آن را ببنید در این جا استفاده از منشن مناسب میباشد.
برای منشن کردن کافیست از علامت @ پیش از آیدی اینستاگرام شخص مورد نظر استفاده کنید.
تگ (Tag)
تگ به معنی “برچسب زدن و علامت زدن” است. زمانیکه شما در عکسی را در اینستاگرام منتشر میکنید میخواهید افراد حاضر در عکس را معرفی کنید از قابلیت تگ کردن میتوانید استفاده کنید. برای تگ کردن کافیست قبل از آیدی ایسنتاگرام افراد از علامت @ استفاده کنید.
تفاوت Tag و Mention
اول اینکه شما فقط روی پست های خود میتوانید افراد را تگ کنید ولی در منشن کردن میتوانید هم در پست خود هم در پست دیگران کاربرانی را که میخواهید منشن کنید.
دوم اینکه تگ را روی پست میگذارند ولی منشن هم در کپشن و هم در کامنت وجود دارد.
هشتگ (Hashtags) چیست ؟
هشتگ برچسبی است که برای دستهبندی پستها به کار میرود. هشتگ نه تنها در اینستاگرام بلکه در دیگر شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، تویتتر، فیسبوک و ….. نیز وجود دارد.
با استفاده از هشتگ شما پست خود را از دیگر پست ها متمایز میکنید و باعث میشوید که در جستجوی دیگران دیده شوید. مثلا شما یک عکس با هشتگ آشپزی منتشر میکنید، افراد دیگر که به جستجوی کلمه آشپزی پرداخته اند میتوانند پست شما را ببینند و آنرا لایک کنند.
برای استفاده از هشتگ کافیست که کلمه مورد نظر خود را بعد از علامت # بیاورید.
استوری (story)
استوری به معنی “داستان” است. استوری از قابلیتهای جدید اینستاگرام میباشد که در سال ۲۰۱۷ به اینستاگرام اضافه شد و در یک مدت کوتاه توانست طرفداران زیادی را جذب کند. در این قابلیت شما میتوانید برای مدت ۲۴ ساعت عکس یا ویدویی منتشر کنید. این عکس یا ویدیو بعد از ۲۴ ساعت خود به خود حذف میشود.
در بخش استوری اینستاگرام امکان لایک وجود ندارد و کامنتهایی را دیگران میگذارند را فقط شما میبینید. مانند لایک در اینجا نیز شما میتوانید ببینید که چند نفر از استوری شما دیدن کرده اند.
لایو (live)
لایو به معنی “زنده” است. در اینستاگرام نیز لایو به معنی پخش زنده است. شما میتوانید به صورت زنده و بدون محدودیت زمانی فیلم بگیرید و با دیگران به اشتراک بگذارید.
تمام کسانی که در حال دیدن لایو شما در اینستاگرام هستند میتوانند لایک کنند و به کامنت بگذارند. این کامنتها توسط دیگر افراد حاضر قابل دیدن است. در نسخه های قبلی اینستاگرام لایو با تمام شدن پخش قطع میشد ولی در بروزرسانی های جدید امکان مشاهده تا چند ساعت آینده نیز وجود دارد.
اکسپلور (Explore)
اکسپلور به معنی “جستجو” است. برای دسترسی به این قسمت تب دوم اپلیکیشن اینستاگرام را بزنید. در این بخش پستهایی از سراسر اینستاگرام چه آنهایی را که فالو کرده اید و چه نکرده اید را برای شما به نمایش گذاشته میشود.
اینستاگرام با الگوریتم هایی که دارد سعی میکند بهترین نتایج را برای شما نشان دهد. این پست ها بر اساس فعالیت شما و دوستان تان برای شما به نمایش گذاشته می شود. در مورد الگوریتم جدید اینستاگرام بیشتر بدانید
در این بخش شما میتوانید به جستجوی اخصاصی بپردازید. جستجوی شما میتواند بر اساس تگ، مکان، افراد و پست های محبوب باشد.
دایرکت (Direct)
دایرکت به معنی “مستقیم” است. دایرکت در اینستاگرام شبیه ارسال پیام خصوصی میباشد. با ارسال پیام در دایرکت پیام فقط توسط شما و کاربر مورد نظر دیده میشود.
آرشیو (Archive)
شما میتوانید پستهای خود را آرشیو کنید و از دسترس دیگران خارج کنید ولی هر زمان که بخواهید خودتان میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.
سیو (Saves)
سیو به معنی “ذخیره کردن” است. در اینستاگرام امکان ذخیره کردن پست ها به صورت مستقیم وجود ندارد، ولی امکان ذخیره کردن در خود برنامه وجود دارد. شما هر پستی را که بخواهید میتوانید ذخیره کنید و از طریق صفحۀ خودتان به آنها دسترسی داشته باشید.
کالکشن (Collections)
کالکشن به معنی “دسته بندی” است. با این قابلیت میتوانید پستهایی را که قبلا در برنامه ذخیره کردهاید را دستهبندی کنید.
ربات اینستاگرام (instagram bot )
ربات اینستاگرام یک برنامه یا نرم افزار است که به جای شما به سراغ آدمهایی میرود که احتمالاً به پیج شما علاقهمند شوند و با توجه به امکاناتش برای آنها کامنت بگذارد، لایک کند , فالو و آنفالو کند در واقع اتوماتیک کردن کارها در اینستاگرام را انجام می دهد
در مورد ربات افزایش فالوور اینستاگرام بیشتر بخوانید
بیزینس پروفایل (Business Profile)
بیزینس پروفایل به معنی “صفحه تجاری” است. صفحه تجاری اینستاگرام مخصوص افرادی است که میخواهند در اینستاگرام تجارت کنند و به درآمد برسند. با ساخت یک صفحه تجاری شما امکانات بیشتری را دریافت میکنید که برای رشد بیزینس تان به شما کمک میکند.
شات (Shout)
قرار دادن تصویر یک اکانت در پست تان به منظور تبلیغ پیج درخواست دهنده
Saved: تعداد افرادی را نشان می دهد که این پست را ذخیره کرده اند. این گزینه دقیقا مشخص نمیکند کدام فالوئر ها این پست را ذخیره کرده اند و فقط تعداد را نمایش می دهند.
Comments: تعداد کامنت های این پست را نشان می دهد.
Engagement: تعداد کل درگیری یا همان اکشن هایی که کسانی را که این پست را دیده اند نشان می دهد. این مورد به عبارتی عددی است که شامل جمع زدن تعداد لایک ها+تعداد کامنت ها+ تعداد افرادی که پست را ذخیره کرده اند، می باشد.
Impressions: تعداد کل بارهایی است که پست شما دیده شده است. ممکن است یک فالوئر بیشتر از یک بار این پست را مرور کرده باشد. (مثلا با مراجعه دوباره به صفحه شما)
Reach: تعداد اکانت های یونیک که از پست شما بازدید کرده اند در این گزینه نمایش داده می شود. (بنابراین همیشه عدد Reach از Impressions بیشتر خواهد بود) اینستاگرام در نمایش این عدد تکرار بازدید یک اکانت را حذف می کند.
Like: تعداد افرادی که پست شما را لایک کرده اند.
بررسی داده ها آمار بیزینس پروفایل اینستاگرام
اینستاگرام نیز دادههای آماری جالبی در اختیار کاربرانی که بیزینس پروفایل اینستاگرام را فعال دارند، قرار میدهد که به کمک آنها میتوانید تاثیر بازاریابی در اینستاگرام را بر روی مخاطبانتان بسنجید و اگر لازم است متفاوت عمل کنید.
بیزینس پروفایل اینستاگرام چیست؟
بیزینس پروفایل یا اکانت تجاری اینستاگرام یک قابلیت رایگان در اینستاگرام است. اینستاگرام این امکان را به کاربران میدهد که اکانتهایی که میخواهند در اینستاگرام به عنوان بیزینس شناخته شوند، پروفایلشان را به بیزینس پروفایل تغییر دهند. اطلاعات بیشتر در مورد بیزینس پروفایل اینستاگرام
اصطلاحات اینستاگرام در مورد پیج تجاری
برای تحلیل دادههای آماری که اینستاگرام در اختیار شما قرار میدهد، ابتدا کافی است به پروفایل خود در اینستاگرام مراجعه کنید و در قسمت بالای آن بر روی آیکون نمودار کلیک کنید تا به آمارهای صفحه خود دسترسی پیدا کنید.البته لازم به ذکر است که برای این منظور باید پیج اینستاگرام را به بیزینس پروفایل تبدیل کنید.
معنی Impressions چیست ؟
معنی impression (ایمپرشن ) بیانگر آن است که تبلیغ شما به چه تعداد بر صفحه موبایل کاربران ظاهر شده است.
معنی Engagement
تعداد کل درگیری یا همان اکشن هایی که کسانی را که این پست را دیده اند نشان می دهد. این مورد به عبارتی عددی است که شامل جمع زدن تعداد لایک ها+تعداد کامنت ها+ تعداد افرادی که پست را ذخیره کرده اند، می باشد.
برای محاسبه میزان Engagement یا نرخ تعامل در اینستاگرام می توانید از سایت آنالیز پیج اینستاگرام استفاده کنید
معنی Reach (ریچ )
این داده آماری بیانگر آن است که چه تعداد کاربر یکتا از پست شما بازدید کرده اند
Website Clicks
اگر در پروفایل صفحه کسبوکار خود لینک قرار داده باشید، این داده آماری، تعداد دفعاتی که بر لینک شما کلیک شده است را نمایش میدهد.
Profile Visits چیست ؟
این اصطلاح تعداد دفعاتی که پروفایل شما دیده شده است را مشخص میکند.
Followers
این قسمت تعداد فالوئرهایی که در هفته پیش بهدست آوردهاید و یا از دست دادهاید و همچنین، میانگین زمان در روز که فالوئرهای شما از اینستاگرام استفاده میکنند را نشان میدهد که این اطلاعات برای برنامهریزی پستهای شما میتواند بسیار مفید باشد.
با اکانت بیزینس اینستاگرام می توانید اطلاعات کاملی از فالوئرها داشته باشید. اطلاعاتی مانند اینکه از کدام کشور و شهر هستند و این که کثر فالوئرهای شما در چه زمانی آنلاین هستند و اینستاگرام خود را چک می کنند. این اطلاعات ارزشمند به شما کمک می کند که در مورد نوع محتوا و زمان انتشار آن تصمیمات حساب شده ای بگیرید و بیشترین reach و engagement را داشته باشید.
آنالیز و تحلیل داده های آماری پست اینستاگرام
اگر میخواهید دادههای آماری مربوط به یک پست خاص را بررسی کنید، باید بر آن پست کلیک کنید و سپس گزینه “View Insights” که در زیر عکس پدیدار میشود را انتخاب کنید.
Likes
همانطور که میدانید این داده آماری، تعداد کاربرانی که پست شما را لایک کردهاند، مشخص میکند.
Comments
تعداد نظراتی که کاربران برای هر پست قرار دادهاند را مشخص میکند. استخراج کامنت های اینستاگرام در اکسل را به راحتی انجام دهید
Saves
این قسمت تعداد کاربران و یا اکانتهای یکتا که پست شما را ذخیره و یا بر آیکون bookmark-like کلیک کردهاند را نشان میدهد.
Actions
این داده آماری تعداد کل فعالیتهایی (action) که کاربران با دیدن پست شما انجام دادهاند را مشخص میکند. بازدید از پروفایل اینستاگرام شما، انجام دادن یک فعالیت مانند لایک، کلیک بر لینک وبسایت شما و یا فالو کردن شما از مواردی هستند که در این قسمت مشخص میشوند.
Discovery
این قسمت مشخص میکند که پست شما کجا دیده و یا پیدا شده است. همچنین، تعداد اکانتهایی که بعد از اولین بار که پست شما را دیدند، دیگر شما را فالو نمیکنند را تعیین میکند.
این قسمت شامل معیارهایی برای impression های یک پست نیز است. این معیارها تعداد دفعاتی که پست شما از طریق یک جای خاص در اینستاگرام مانند صفحات شخصی کاربران، جستوجو، پروفایل شما، یک تگ موقعیت مکانی و یا یک هشتگ دیده شده است را نشان میدهد.
داده آماری discovery همچنین اطلاعاتی در مورد Reach و اینکه چه تعداد کاربر یکتا پست شما را دیدهاند، به شما ارائه میکند.
اصطلاحات استوری اینستاگرام
اینستاگرام برای آن دسته از کاربران خود که پروفایل کسبوکار دارند، چندین داده آماری برای استوریهایشان نیز در اختیار آنها قرار میدهد؛ هرچند که برای ویدئوهای زنده (live video) این امکان فراهم نیست. برای مشاهده این دادههای آماری، پس از کلیک بر آیکون نمودارها در بالای پروفایل خود، که در ابتدای این نوشتار نیز به آن اشاره کردیم، با انتخاب قسمت استوریها میتوانید به دادههای آماری استوریهای جدید و قدیمی خود دسترسی پیدا کنید. در ادامه دادههای آماری مربوط به استوریها که اینستاگرام در اختیار کاربران خود قرار میدهد را معرفی میکنیم.
معنی Impressions در استوری
این داده آماری تعداد دفعات دیده شدن استوری شما را نشان میدهد.
به این نکته دقت کنید که اگر شما بیش از یک عکس یا ویدئو را به استوری خود اضافه کردید، در پست شما هر کدام از آنها یک عکس و یا ویدئو حساب میشوند. مثلا فرض کنید که شما ۶ عکس به استوری خود اضافه کردید، حال یک کاربر چه یکی از عکسهای شما و چه هر ۶ عکس را ببیند، اینستاگرام تنها یک impression برای شما حساب میکند.
همچنین، اگر یک کاربر چندین بار استوری شما را ببیند نیز تنها یک impression برای شما حساب میشود.
Reach
گزینه ریچ تعداد کاربران یکتا که استوری شما را دیدهاند، نشان میدهد.
Taps Forward
این داده آماری نشان میدهد که یک کاربر چند بار بر استوری شما ضربه زده تا تصویر و یا ویدئوی بعدی استوری شما را مشاهده کند.
Taps Back
این داده آماری نشان میدهد که یک کاربر چند بار بر استوری شما ضربه زده تا تصویر و یا ویدئوی قبلی استوری شما را مشاهده کند.
Replies
این داده آماری بیانگر تعداد پیامهایی است که کاربران از طریق “send message” برای استوری شما فرستادهاند.
Swipe away
این داده آماری تعداد دفعاتی را نشان میدهد که کاربران بر گوشی خود ضربه زدند تا استوری اکانت بعدی شما را مشاهده کنند. Swipe away با Tap Forward تفاوت دارد. در Tap Forward تعداد دفعاتی مشخص میشود که کاربران بر گوشی خود ضربه زدند تا یک عکس و یا ویدئوی بعدی اکانت شما را مشاهده کنند.
Exits
این داده آماری بیانگر آن است که چه تعداد کاربر تماشای استوری شما را رها کردهاند و به صفحه اصلی اینستاگرام خود باز گشتهاند.
منبع
https://marketing98.com/new-instagram-common-terms/